billes-mamma

Alla inlägg den 27 april 2009

Av Ulle - 27 april 2009 14:09

Idag var jag seg och trött , hade inte alls nån lust att kliva upp ;)

Det är ju inget kanonväder heller som lockade mig precis :(

Halvdant ingen strålande sol :( men det är bättre än regn så jag ska  inte gnälla.


Nu hinner jag bara starta en tvättmaskin och dricka lite kaffe innan det är dax att hämta Bille på dagis ;)

Men det är fullt tilllräckligt för mig just nu känner jag , gäääsp :O

Hoppas att jag piggnat till lite bara ;) och att ögonen blir lite mer vakna när man ska gå ut och visa sig ;)


Idag blir det soppa till middag enkelt och bra , sen är det till att åka och handla ikväll :)


Tjingeling!!!

Av Ulle - 27 april 2009 07:23

och alldeles tyst!!!

Ingen som mal på om att ringa till mamma eller -är hon död?

Kan säga att jag är väldigt trött på dom fraserna nu efter ca 3 timmars tjatande :(

 Nu slipper jag höra det på 2 dagar i alla fall , det känns underbart.


Försöker få liv i sonen men det är nån som är trötter som vanligt.....

inge skrik ännu i alla fall , så jag tror jag smyger i säng bara han har visat sina gröna ögon :)

Idag var det rena pissvädret , har precis börjat smådugga nu. Jag som ville ha sol :) men den kommer kanske senare om vi har tur ;)


Ha en trevlig dag allihopa nu tar jag paraplyet och åker till JB

Godnatt!

Av Ulle - 27 april 2009 04:30

-Får jag ringa mamma???

-Är hon död???

Tror ni inte på f.. att du har tjatet pågått i 60min Argggh!!!

Ja vad säger man???

-Hur vore det om man skulle sova när det är natten???!!!

Tjatet har startat..... :(

-Neeej vill inte höra!!!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards