billes-mamma

Alla inlägg den 30 april 2009

Av Ulle - 30 april 2009 17:38

Middag avklarad , men bara jag och bille vid bordet idag.... Tony är och hjälper en kompis med nåt på en bil och Crille behaga inte svara när jag ringde :( så dom får väl äta när dom kommer hem ;)

Var tvungen att ge bille mat i tid för man vet ju inte , rätt vad det är sover lillgumman..... hon var ju uppe i ottan imorse och sist hon var det somnade hon på golvet 17.30 :D


Nu är det bara vänta på att man ska på jobbet igen då innan man får göra helg :) längtar att få vara ledig i helgen , ska ju bli kanonväder ;)

Nästa vecka har jag inga nätter alls bara 2st kortpass en kväll på Tisdag och en fm på Fredag sen är det bara att packa det sista innan det bär av till Turkiet på Lördagen :D


Nu är det glass efter maten och väntar på Bollibompa.... :)


Tjillevippen och trevlig valborg på er alla

Av Ulle - 30 april 2009 14:00

Har precis fått mig en god nygjord kopp kaffe på altanen :) det var underbart ute.

Tony kom precis hem och ska nu åka över på bolaget , där är det nog kaos precis som vanligt före en långhelg ;) Och på Ica likaså :(

Tänkte åka imorgon men då är det ju röddag och stängt ;)

Själv ska jag jobba i natt :( det är precis som alltid annars....  I år har jag alla helger på min lott: Påsk , 1:Maj,pingst , kristihimmelfärs , 6:e Juni , midsommar , Jul , Nyår är faktiskt ledig Hallowween iår ;) Samma sak , det är 3:e året det är så här :( Men nästa år:::: Har jag ingen storhelg :D det känns underbart att veta ;)

När Crille kommer hem ska vi åka och köpa lite smällare och raketer till honom.

Sen är det ju dax att hämta Bille på dagis , Tony skulle göra det nu på hemvägen :)

Middag tar vi senare ;)


Tjingeling!!!

Av Ulle - 30 april 2009 07:31

Idag kommer det bli en kanondag igen :) tyvärr ska jag alldeles snart tänka på refrängen och krypa till sängs :( tråkigt nog. Men sova måste jag göra.... i några timmar i alla fall ;)

Har haft en lugn natt i natt ;) peppar peppar låt det hålla i sig till denna natt även :D


Majbrasa vet jag inte om det blir , får väl se vad som hittas på :)

Crille ska hem till en kompis som skulle elda på lägdan utanför :) prefekt att ha egen sån att elda på men ett + att man bor lantligt oxå ;) vilket dom gör.


Nu ska jag hänga ut lite tvätt innan det blir paraplyfärd med JB och sen se till att grynet tänker vakna idag :( med ett leende på läpparna för en gångs skull ;) Mindre troligt är det. Men man ska aldrig sluta hoppas.


Ha en trevlig dag // Godnatt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards