billes-mamma

Alla inlägg den 22 april 2009

Av Ulle - 22 april 2009 17:05

Nu har vi varit ute sen vi kom hem från dagis. Bille har hoppat studsmatta hela tiden. Så hon lär ju somna ovaggad ikväll ;)


Maten puttrar på spisen , idag blir det rester. Och snart kommer kanske farmor farande för däckbyte :)

Sen blir det att fika med henne och bara slappa tror jag.


Lite bilder på Bille när hon hoppar :D

Av Ulle - 22 april 2009 13:20

Men en sak vet jag ..... idag har jag vaknat på helt fel sida, så idag är det bäst alla håller sig på sin plats :)

Vet inte om det blivit för lite sömn eller vad det är ;)?

Började när jag skulle starta stereon i v-rummet.... hmm död? Nä´rå ,inga högtalarkablar ikopplad sen vi la in golvet. Hittar två kablar som jag trycker i stereon.... inte ett ljud??? Ringer "gubben"  -Ja dom korta är till stereon och dom långa till högtalarna....-Qee? vadå? -Äh men va f.. då är det ingenting ihopkopplat. Till saken hör ju att vi då har såna här baslådor och grejer som min man säger att man måste ha :D.... Så då vart allt genast mucket krångligare.

-Så skit i det! orkar inte ....

Och då kände jag humöret inte alls var på topp... vart jättesur och hade nog kunnat skällt ut min älskling bara för att han inte kopplat ihop det.

Men som tur var gjorde jag inte det ;) stackars älskling i så fall.

Tänker absolut inte åka på polisen om jiddra om passet idag i alla fall :D

Ta det imorgon tror jag när jag inte jobbat ;)


Nu ska jag i alla fall hämta upp radion som tony har i garaget och lysskna på den istället.... sen dricka mitt nygjorda kaffe som står och väntar.

Hänga en maskin med tvätt och starta en ny.

Ta fram golvmoppen och dra av i entrén , där ser ut som en leråker efter barnens framfart.

En stor nackdet till svart schiffergolv :( Allt syns!!!

Sen klockan 15 hämta en trött Bille på dagis innan det blir att klura ut lite middag.

Ja visst ja farmor skulle ju komma idag och få hjälp med att byta till sommardäck , det tycker Bille blit toppen :)


Tjingeling!!!

Av Ulle - 22 april 2009 07:14

Hemma nu och dax för sängen snart...

natten varit relativt lugn , en möblerare vaken efter 03 men möblerna fick faktiskt stå på sina ställen ;) det var ju bra.

Men herr tjatlund han hållt på och surrat sen kl 05 oj oj oj om det kunde vara tyst just den tiden :(


Nu ska jag ta och ge lilleman lite frukost sen starta en tvättmaskin , sortera lite tvätt innan jag kryper till sängs :)


Ha en trevlig dag på er ....


Godnatt :O

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards