billes-mamma

Direktlänk till inlägg 7 april 2009

Ja vaken var jag nu då....

Av Ulle - 7 april 2009 13:24

Vaknade faktiskt av mig själv idag.... men har drömt så hemskt mycket konstigt :( kanske därför jag vakna?? :O

Får ta en liten siesta ikväll efter maten kanske ;)

Men jag känner mig ganska pigg i alla fall just nu ;) har fått min första kopp kaffe... måste ta och koka lite mer för min man hade druckit upp allt :)

Han är ju hemma med Bille idag.... ff lite feber ca 38 grader :( men som vanligt alldeles för lik sin mor när hon var liten :) inte speciellt påverkad inte ens vid 40 grader..

Crille är oxå hemma idag ... han hade ont i huvudet imorse men det var väl latmasken som gjorde sig till känna :(


Nu ska jag faktiskt precis som vanligt gå till tvättstugan och starta en maskin och hänga upp en....

Sen får jag väl ta mig an diskmaskinen som min man tydligen undgått hela fm , men han har faktiskt gjort nåt: Torkat inne på toan , spacklat trappen så den kan målas nån gång.... :) Ja han är bara allergisk mot att plocka ur diskmaskinen ;)


Ja ha en underbar Tisdag gott folk :D



 
 
Teija

Teija

7 april 2009 22:47

Tänk hur det är. Vissa saker vill man bara inte göra, som om man vore allergisk mot dem! För mig är det att bädda sängen, bara så tråkigt!
Hoppas du får sova gott, utan knasiga drömmar, kram på dig:D

http://varannandag.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards