billes-mamma

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Ulle - 24 juni 2009 21:56

Ja åter på "camping" igen då.... ;) inatt och en till. Äh det blir enkelt kirrat sen vet jag ju att jag få åka till mitt paradis :)

Om min käre man tänker bli frisk tills dess :( Han ligger nämligen hemma i 39 graders feber och spyr just nu , gud vad skönt att man slipper vara där och andas in ångorna..

Bille var mamma och pappa ner och hämtade så inte han ligger där och flåsar baciller på henne :( Tänk vad praktiskt det är att ha mor och farföräldrar nära ;) Crille följde oxå med dit men han skulle gå hem och sova sen :)

Och hon tyckte nog att det var toppen för hon hade ju somnat tidigt idag och vaknade till strax innan han vart sååå dålig. Så hon var ju pigg som en lärka nu hon ;)

Sen får hon ju sovmorgon imorgon eftersom dom skulle lämna henne vid halv 9 istället för 6.30 om Tony var pigg.


I alla fulla fall så hoppas jag att natten tänker bli lugn och fridfull och gå med raketfart , det är alltid bättre då ;)

Nu ska jag gå in till min kollega och surra en stund :)


Tjingeling!!!

Av Ulle - 24 juni 2009 14:02

nä har varit ute med bille , sen vart jag tvungen att åka och hämta hem mannen från jobbet som mår illa och är dålig... :(

Bille fick vara hos mormor och morfar medans jag for :) dom är super att ha så nära.


Nu har vi precis ätit lunch , idag vart det fiskbullar :) det gillar Bille skarpt

och faktiskt åt hon bra.... hon har ätit jättedåligt en längre tid. :(

Hos farmor i helgen var det knappt någonting , men då hade hon ju feber.

Men dom andra dagarna den här veckan har hon inte haft det och det har varit typ en tugga av både lunch och middag :(

Det är tur hon har mycket att ta av den lilla damen , hon svälter inte ihjäl i första taget ;) (rultan)


Nu har hon gått till sin kompis Minna , Tony ligger och sover , Crille var hem en vända och slängde i sig nåt ätbart.

Dom hade varit vakna till 01.30 i natt och vaknade första gången kl 07 sen andra kl 09. Men kul har dom haft , fiskat och badat om vartannat :)

Härligt med sommarlov... :D för killarna.


Nä nu ska jag dricka lite kaffe och bara vara :)


Tjingeling!!!

Av Ulle - 24 juni 2009 09:57

Gud vad dagvill jag börjar att bli nu :) Har ingen koll på vilken dag det är :)

Men nu  vet jag ju att snart är det helg och fredag.... åh det innebär stugandax igen.... ljuvligt värre :)

jobbar ons och tor natt sen är man ledig i helgen :)

Men nästa vecka är det dax för grisvecka igen :(

Idag vaknade lillgumman alldeles för tidigt enligt min mening , redan kl 07 suck! jag som är så morgontrött... :O gääsp

Men jag slöade framför tv:n med bille till 09 :)


Måla??? ja jag vet inte om jag ska göra den sista trekanten ovanför v-rumms fönstren... ? Men om jag gör det så är mitt arbete klart :) Gjorde nämligen resten av det jag hade kvar igår. Det känns toppen.... -Jag är klar!!! nästan då ;)


Inatt har Crille och 2 kompisar tältat , man kan ju fundera hur länge dom var vakna? :) eller hur varmt dom har inne i tältet nu när solen lyser på det.

Men dom har säkert haft jättekul kan jag tänka mig.


Nä nu ska jag ta påtår....


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards