billes-mamma

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Ulle - 1 juni 2009 20:26

Nu vart det vardagliga sysslor: tvätta , plocka , vika tvätt medans jag kollar på Cold case. Det är ju superbra serie ;)

Har gjort Bille ren och klar för natten ;) så nu luktar hon sååå gott.


Sen ska jag hänga ut en maskin med tvätt så jag vill inte ha något regn ;)

Kvällen som återstår blir det till att bara slappa framför tv:n :)


Ha en trevlig kväll på er allihopa


Tjingeling!!!

Av Ulle - 1 juni 2009 17:54

att sitta och lyssna så här en hel dag är verkligen inte min melodi ;)

Har haft utb. i olika demenser med kommunens egna demenssköterska , hon är superbra och ämnet är helt ok. MEN , ni förstod att det skulle komma va?! :D Hennes röst och tonläge är helt monotomt..... så fruktansvärt sövande... :( Det var nära en gång att man hade stämt träff med JB ;)

Sen var det hygienutb. som man haft ett ex. antal ggr förut så det kändes lite beiget :)


Men vi fick ju äta lunch i parken det var ju inte illa det vart Thai-mat Mmm mums det är gott det ;)

Så nu är det nya tag imorgon...


Kom hem strax efter 16 då stod käre maken och kockade middag.... En sväng på ICA har man även hunnit med ;)

Nu har jag och Bille varit på en liten cykeltur runt byn och en sväng till lekparken för att åka lite linbana :) det gillar Bille starkt.

Nu har hon bänkat sig i soffan för barn-tv , innan det blir tvagning av lort-grisen ;)

Förhoppningsvis en tidig kväll för det är en tidig morgon imorgonbitti 06.00

Nu ska jag ta och koka lite kaffe , för altanhäng :)


Tjingeling!!!

Av Ulle - 1 juni 2009 06:57

Ja så börjar en ny vecka.... :) Vilken värme det har varit i helgen +28 grader i skuggan.... i Sverige ;) ja det har till och med varit så man sökt sig till skuggan ;)

Men idag blir det inte lika varmt. Kan kännas lite skönt faktiskt för jag ska heldags utbildning idag och imorgon. Därav denna tidiga bloggning :)


Resten av familjen sover sött i sina sängar..... Nu ska jag ta och blåsa håret och måla på ögonen innan hämtningen dyker upp :) och dricka en påtår så klart ;)


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards