billes-mamma

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Ulle - 12 juni 2009 09:32

Jaha då är man uppe igen då..... :) Ska ta en cykeltur till dagis med pengar till insamlingen till fröknarna :) Hade ju som vanligr glömt bort det alldeles :(

Måste slänga in dottern i duschen efter det så det är gjort ;)


Sen ska jag börja packa lite grejer vi ska med till stugan  i helgen , Tony skulle handla grejer innan han kommer hem från jobbet  , till båten och kaminen och dyl.

Ica och apoteket röda näsan tar jag när han kommit hem :)


Snart kommer väl sonen hem och har SOMMARLOV!!! åh vad härligt det låter varför kan inte vi oxå ha det ;) det vore toppen tycker jag.

Nä en annan får nöja sig med 4 veckor och inte 11 :)


Nä nu får man börja göra något .... :)


Tjingeling!!!

Av Ulle - 12 juni 2009 00:56

Ja jag är fortfarande vaken.... inte så ovanligt för att vara jag då rå ;)

Suttit och kollat runt på kort som ni såg och surfat runt på resor så klart :)

Åh vad jag längtar tillbaka nu.... vill åka igen:NU! men jag får snällt vänta tills älsklingen och jag ska åka.... I September hoppas vi det blir :)

Kvällen på jobbet rullade på precis som vanligt... lugnt!

Nu har jag gjort helg så nu skulle jag gärna sitta uppe i stugan och bara vara... Men imorgon får jag komma dit :)

Plantera blommor ska jag i alla fall göra så det blir sommar även där ;)

Sen blir det rast vila hela helgen.... Skönt!!!

Nu ska jag ta mitt paraply och åka till JB jag oxå som resten av allt normalt folk här runt omkring ;)


Så sov så gott alla läsare....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards