billes-mamma

Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Ulle - 29 juni 2009 18:18

tänk om det kunde vara så här året om istället.... lite kläder , sol som värmer , altanhäng men tyvärr inget gott att dricka just nu :(

Ska ju jobba inatt så det vart inget sånt inte.. ;)


Fyllt upp poolen åt bille men hon är hos sin kompis , kom hem och åt fiskgratäng sen drog hon igen :)

Crille är kvar hos sin pappa sen helgen , dom skulle fiska ikväll :)

Tony bråkar med "apambulansen" som vanligt ;)

Ska försöka hiva in mig själv i duschen innan jobbet , men man vill ju inte gå in ens.


Ha en underbar sommarkväll.

Av Ulle - 29 juni 2009 14:53

Ja nyss hemkommen från dyket , det var skönt och ljuvligt varmt i vattnet nästan så det inte svalkade nåt ;) men det är ju absolut inte lika varmt idag som det var i helgen. Stooor skillnad tycker jag.

Men man får njuta så länge det varar.


Middag idag är ju så man funderar på nåt kallt kanske ;) får se vad jag kommer på. Fiskgratäng kanske.... tål att tänkas på.

Bille sprang över till Minna , antar att poolen lockade :)

Tony skulle åka in på barnens hus efter jobbet och kolla om han hittade nån bra pool och storlek :) Vi har ju perfekt stor altan att ha den på så slipper man allt gräs som annars hamnar däri ;)


Nu ska jag ta lite kaffe och gå ut och sätta mig , idag kan man till och med sitta på altanen ,det är ju solbris just nu.


Ha de´bäst

Av Ulle - 29 juni 2009 10:43

Ännu en dag med sol och värme..... :) Bille sov länge idag , ända till kl 10 :)

Idag blir det nog att packa ihop sig och cykla till dyket för att bada , tyvärr har jag ingen bil så att få med mig nån större kylväska känns långsökt :(

Nu skulle man vart i stugan istället där man har badningen på andra sidan huset ;)

Men på Onsdag åker vi upp igen.... och stannar till på Fredag då jag jobbar natten :( sen hela helgen. Men det är den sista på 7 veckor framåt då ;) känns super.


Ska försöka hitta igen den mjuka lilla kylväskan , men jag ger mig sjutton på att det ligger uppe i stugan bara för det ;)

Nä påtår och läsa tidningen sen kan vi cykla iväg ;)


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards