billes-mamma

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Ulle - 11 juni 2009 15:19

Ja då har man gjort en birsta-tur idag då.... jag och sonen :) Det är tur att vi är stöpt i samma form han och jag..... ;) När han hade hittat 2 par badshorts och 3 par kalsonger säger han:  -ja ett par skor nu då sen drar vi hemåt :)  Men att hitta ett par skor till honom var inte det lättaste :(

efter 4 eller 5 affärer så hittade han ett par som dög men då fanns det inte rätt storlek... :(  så det blir en skojakt nån dag framöver oxå då då.

Innan vi for hann vi med ett besök på Mc Donalds Mmm gott sen hämtade vi upp Tony på vägen hem.

En snabbis in på en båtaffär för att kolla upp länspump till båten som ska inhandlas , och nya åror + kätting.


Sen vart det raka spåret till dagis och hämta hem lillgumman.

Nu ska jag snart svida om och cykla på jobbet för 5 timmars jobb sen gör jag helg :) Ljuvligt!


Ska åka och bara stugmysa hela helgen.... ligga på soffan , lösa korsord , zippa på lite vin och elda i kaminen... bara vara alltså.

Lugnet och tystheten där är bara såååå underbar , finns ingen stress och inga måsten :)

Bara god mat.... god dryck.... godis till Bille..... och familjemys :)


Ha en trevlig eftermiddag och kväll.


Tjingeling!!!

Av Ulle - 11 juni 2009 08:37

Godmorgon allihopa! Tänk jag tycker att jag nyss gick och la nig.... hade svårt att somna på en gång igår , kanske därför det känns som alldeles nyss ;) Men Bille hon är pigg som vanligt :) enda gången hon brukar sova längre än vanligt är när vi är i stugan ;) så kanske det blir sovmorgon i helgen då? :D om man har tur ;)


Snart så kommer lilleman upp oxå han börjar kl 9.30 idag sen går dom 1 timme sen är det fika och slut på dagen :) vilken skoldag ;)


Nu ska vi fika frukost sen ska bille på dagis idag.

Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards