billes-mamma

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Ulle - 17 juni 2009 13:41

Vaken , nyduschad och nyfikad :) Mmm gott och skönt.

Ska väl som det gamla vanliga häva mig ner i tvättstugan och hänga ut en maskin och..... starta en ny :)

Crille har en kompis här men dom har nog varit tysta som små möss ;) för jag har inte hört dom.


Bille ska hämtas kl 15. ska vi se hur länge hon härdar ut ikväll :) lillgumman

Crille ska åka till sin pappa idag och vara där över midsommar , jag tror det är första midsommar sen 2006 som han ska fira med honom.

Ska nog handla på apoteket röda näsan idag så slipper man kanske tomma hyllor imorgon :) Jag ska inte ha mycket för jag ska ju jobba i helgen men Tony ska väl ha med sig till stugan. Han ska ju snickra ;) entrén ska påbörjas.... yes , härligt!


Nä nu ska jag ta en påtår innan tvätten ;)


Tjingeling!!!

Av Ulle - 17 juni 2009 05:49

YES!!! Den här natten har oxå gått.... inte lika snabbt som förra men helt ok ändå fast jag har vait betydligt mycket seeegare :) inte snabbe Ville om man säger så ;)

Ja nu är jag ledig en natt sen ska jag jobba en på Torsdag... sen ledig Fredag sen Lö och Sö natt ska det jobbas igen. Ett himla hattande vart det.


Nu ska jag njuta av en kopp nykokt kaffe och bläddra i tidningarna , sen koka gröt innan mina avlösare kommer :)


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards