billes-mamma

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Ulle - 2 juni 2009 16:15

Ja hemma och trött i lilla huvudet efter att bara sitta och lyssna åter igen på gammal skåpmat :(

Men en god Thai lunch även idag... :)  Tyvärr sämre väder men satt ute i parken i alla fall ;)


Mannen i huset åkt och gett sig på renoveringsbilen igen ;)    jag kockar mat , Bille gick till sin kompis Minna som tur är..... annars är det risk för soffsomning alldeles för tidigt :(    Kl 18 är det godkänt :)

Kommer mannen hem i tid är det risk för cykeltur till min kära arbetskollega på visit. Kanske får man smaka på en god whisky om man har tur ;)

Ingen stor whisky drickare är jag men hon ska LÄRA mig säger hon ;) hon är för go´lillhulda :D  Får se vad klockan blir :)


Imorgon natt är det åter dax för jobb , det vart en långvecka av våran go´vecka som egentligen bara består av 2 dagars jobb , nu vart det helt plötsligt 4 :( lite trist då.

Man ligger efter med städning och sånt här hemma nu vill jag lova ;)

Är ju sugen på stugan i helgen :)


Nä nu ropar spisen på mig :)


Tjingeling!!!

Av Ulle - 2 juni 2009 06:34

Jaha då var man vaken igen då.... :) Och inte alltför trött måste jag erkänna ;) Gick faktiskt och la mig i tid igår.... före kl 23 , det är bra gjort för att vara jag :) 

Bille vaknade alldeles av sig själv klockan 05.35 , då låg hon i sin säng och sjöng :D sötgurka

Nu har hon farit på dagis och Tony har åkt på jobbet , själv är det frukostdax innan min skjuss kommer. Då är det dax för sista utb.dagen :) skönt ;)


Hur jag ska komma hem idag har jag inte klurat ut än ,men det löser sig nog under dagen ;)

Middagen har jag faktiskt redan klurat ut.... det är ju bra eftersom både Tony och jag kommer hem samtidigt idag.

Men Bille ska morfar hämta klockan 15 på dagis ;) hoppas hon håller sig vaken till 18 ikväll i alla fall :)


Nä lite smink ska på och påtår ska drickas innan jag far :)

Ha en trevlig dag allihopa....


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards