billes-mamma

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Ulle - 16 juni 2009 21:20

Jaha då var man på plats igen då.... :( men ikväll är jag trött som en gris redan nu :( Det är ju inte speciellt lyckat om man säger så att jag har en hel natt framför mig :(

Måtte den gå lika smidigt och fort som föregående gjorde ;)


Bille knoppade in vid halv 6 redan idag , helt slut och grinig. Så det var ju skönt för henne.... men det värsta är nog att nu när jag gick så var hon vaken , men ligger kvar i sängen som tur är :)

Och det mest förvånandsvärda är nog att min "lilla" son somnade på soffan vid 20-tiden :D hoppas han kan krypa direkt isäng sedan "utan att passera gå" Får väl höra om det imorgon av honom :)


Nu ska jag ta tag i lite sysslor som ska göras:

# Tvättstugan = klar

# Första varvet runt = klart

# Kaffepannan = klar

# Brödet = klart

# Potatis = Inte jag :D


Nu ska jag ta en kopp kaffe och kolla om det är nåt sevärt inatt på dumburken....


Tjingeling!!!

Av Ulle - 16 juni 2009 13:16

Ja det var det här med att sova lääänge..... ? Det går ju åt fanders varje gång jag jag jobbat.... vete f.. vad som hänt med min kropp? :( Men obra är det ju att inte kunna sova efter nattjobben.

Hur blir man som människa då: Jo sur , grinig , ilsk och allmänt otrevlig. hur kul morsa lät det på en skala 1-10 ???? -Jo typ -10 kanske? Nä nu måste jag försöka göra nåt åt den saken... men vad det blir en annan femma ;)


Nu ska jag äta lite och få mig lite kaffe... :) då känns det lite bättre :)

Men Bille ska jag inte hämta förrän kl 15 idag , hon är väl såååå trött lillgumman att hon ser i kors :(

Blir en väldigt tidig kväll för den tjejen ikväll.

Nu väntar nåt ätbart ;)


Tjingeling!!!

Av Ulle - 16 juni 2009 07:26

Ja då var en natt gjord då nu är det bara 4 kvar den här veckan :(

Fast den här natten gick med flygande fart tycker jag ändå... Och sovit gott har dom flesta av dom gjort :)

Nu ska man besöka JB i några timmar , så länge som möjligt ska jag försöka med så får vi se om jag vaknar själv som vanligt ;)


Natt i natt!!!

Av Ulle - 16 juni 2009 01:43

Ja då sitter man här alldeles allena igen..... I alla hus runtomkring är det mörkt. Sover gott i sina varma sängar kan jag tro :)


Ärligt talat så börjar jag faktiskt lessna på att jobba nätter. Det trodde jag själv aldrig att jag skulle göra.... ;) Men kanske har det med att man blir faktiskt bara äldre och jag måste erkänna att det sliter mer på mig nu än för ett par år sen :(  Det är ju beiget det :(  För då måste jag nog byta jobb känns det som.

Fast konstigt är inte det , snart har jag jobbat 20 år inom den här branchen... och jag som lovade mig själv: 10 år sen är jag long gone.... :D

Ja eller hur??? Åren bara rullar på och nu står man här...

Nä det är väl dax att bestämma vad jag ska bli när jag blir stor kanske?? :D


Nu ska jag gå en vända och snurra på nån dam sen ska jag göra mig en stoor kopp med hett te ;)

Och hålla tummarna för att dom tänker sova gott inatt de mina :)


Sov så gott på er och dröm sött.... :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards