billes-mamma

Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Ulle - 6 juni 2009 14:19

Idag var det möhippa för en kär kompis..... Vi var och hämtade henne kl.12

Hon fick på sig fina chockrosa kläder riktigt chickt ;)

Vart paj och sallad att äta och vin att dricka :)

Sen for vi till en skola där hon:Fick spela in en låt: Hoocked on a feeling med björn skifs tror jag det är va? :)  Lite krux var det för tjejen för texten satt inte så fast som man hoppats :) Men lite backup från dom andra tjejerna så gick det till slut ;)


Sen vart det hemfärd tillbaka till en av tjejerna igen.... där det vart mera vin.... Men så skulle bruden sminkas innan vi skulle till bowlingen och sen äta innan utgång på staden :)

Men så långt kom vi inte.... den stackars blivande bruden vart dålig och somnade sedan. Så det vart en tidig kväll för mig hem ;)

Men när jag kom hem så frös jag så fruktansvärt , låg under täcket på soffan hela kvällen.... :( men vi satt ju ute i stort sett hela dan och det var ju inte speciellt varmt :(


En supertrevlig dag så länge det varande.... :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards