billes-mamma

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Ulle - 5 juni 2009 18:05

Ja nu har barnen och jag bakat pizza och avnjutuit den :) Mmm det var sååå smaskigt ;)

Bille tyckte det var toppen att få vara med och lägga på vad hon vill ha på :)

-mmm det här blir smaskens det här mamma!!!

Som tur var vart det över ganska mycket så Tony kan få äta när han kommer hem :)


Nu har Bille och jag varit ute en sväng men f.. vad kallt det är!

Var in en sväng till mormor och morfar och sa hej sen skulle hon ut på cykeln igen.

Funderar på om jag orkar städa lite eller om det blir soffmys?

Jag får se... :)


Tjingeling!!!

Av Ulle - 5 juni 2009 15:34

Ja då har man tagit sig ur sängen..... varit på ICA och på apoteket röda näsan ;) , tänk att varje fredag är det samma kaos på kvissle :(  typ snurra 2-3 varv innan man får en parkering :( Men nu är det gjort , skönt :)

Idag blir det hemmagjord pizza för mig och barnen, Mmm det är gott det ;)


Men nu när man kommer hem blir man mindre glad :( bille med kompis är inne själva..... så på toa är det vattenkaos Arrgh vad vansinnig jag kan bli!!!

Mitt humör är inte på solskenssidan efter nattjobb om jag säger så....

så nu åkte dom ut härifrån....

Själv orkar jag inte med nån städning idag... :( är för trött för såna ovationer :)


Nu blir det en slurk med kaffe och kolla hur det går för Tony med bron? ;)

Han ska snart åka iväg och meka med bilen (apambulansen) som min son döpt den till :) därför ska han inte ha pizza...


Tjingeling!!!

Av Ulle - 5 juni 2009 07:35

då var det äntligen helg då..... känns underbart att vara ledig :)

Fast lite värme hade inte skadat :( Men ett perfekt sovväder är det ju även idag ;)

Bille hemma med pappa idag snorig och hostig och det är även pappan.


Nu har jag precis satt på en panna kaffe åt älsklingen min innan jag själv tänker gå och dunka huvudet i kudden och ha en träff med JB :)

På tv går svampbob som bille sitter och roar sig med att se :) hon väntar på att det ska bli Dora igen , det är ju den stora favvon ;) Ett till avsnitt börjar 09.00 tror jag att det är.


Kanske det blir nån målning idag??? Får se vad jag har för ork och vad det bjuder på för väder när jag vaknar :)


Nu säger jag godnatt för några timmar....

Ha en härlig Fredag på er


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards