billes-mamma

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Ulle - 9 juni 2009 22:35

Ja då har man gjort långpasset..... 16-20 wow!!! jag är alldeles färdig :D

Nä det var lugnt som vanligt.... :) Har bara tagit det piano sen jag kom hem , zappat på tv:n en hel del vilket jag fortfarande gör....


Familjen sover nu sött , ska försöka komma i säng i tid jag oxå. Brukar ju ha lite svårt med den biten jag ;)

Imorgon hoppas jag att lillgumman tar sig lite sovmorgon så hon håller sig pigg imorgonkväll när det ska bowlas och ätas :) och så får ju jag sova lite längre , det tycker ju jag om.


Trist väder är det att vänta några dagar framöver , det är ju inte speciellt lockande MEN det finns en fördel: Jag får ha ledigt från penseln ett tag.... det behövs kan jag säga för idag vart jag less på detta målande :(


Sov gott alla som läser


Tjillevippen!!!

Av Ulle - 9 juni 2009 11:07

Åh imorgon ska mina kära , underbara föräldrar bjuda sina barnbarn med föräldrar på bowling och sen chinamat som avslutningspresent till alla barnbarn :D vi fick äran att följa med trots att vi inte går i skolan ;)

Dom är för snälla dom.... :)


Nu ska jag äta lite lunch.... en liten paus i målandet ;)


Av Ulle - 9 juni 2009 08:21

Ja herregud vad veckan rullar på , men det gillar nog alla skolbarn , och studenterna så klart.... en dag närmare vuxenlivet ;)

Crille for nyss till skolan , idag ska bille på dagis och leka lite med alla barnen :) Har jag tur och är snabb kan jag nästan hinna måla klart idag , så är det bara Tonys finlir kvar ;)


Ikväll jobbar jag det otrooligt långa kvällen :D 16-20 men den är underbar , och lagomt lång ;) egentligen tycker jag...

Sen jobbar jag kvällen på Torsdag då 16-21 sen är det inge mer jobb den här veckan :) Den bästa veckan på 5 veckor :)


Idag ska jag även riva ur sängarna för renbäddning , härligt :)


Ha de´

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards