billes-mamma

Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Ulle - 30 juni 2009 23:13

Ja då har den här dan ramlat iväg då. Bille fick duscha sen tog det 1 minut från att jag virade in henne i handduken och satt henne i soffan.... sen sov hon som en sten :D det måste vara rekord , kl 17.20

När jag gick till jobbet sov hon ännu ,å det är ju bra då kanske hon är utsövd och pigg när Tony väcker henne kl 06 :)


Ja själv är jag på "camping" igen men den här natten kommer gå fort.... det känner jag på mig.

Sitter just nu och har knep & knåp till den stundande personalpartyt uppe i vår stuga nästa vecka :) Lite lekar och grejs är ett måste anser jag ;)

Det kommer att bli toppen , hoppas det blir bra väder för vi ska börja redan kl 14 :D


Jag har gjort undan sysslorna som ska göras här med potatisen och allt så jag har tid att pyssla på med förhoppning om att dom ska sova gott alla boenden :)


Ska skynda mig hem imorgonbitti och slänga mig i säng för ett par timmars sovning. Sen ska det handlas och donas , bilen packas , hämta bille på dagis och hämta upp en kompis till Crille som ska med. Sen ska jag hämta upp honom hos hans pappa. Sen åker vi upp och njuter :)

Tony kommer upp efter jobbet han så jag måste komma på nåt gott att äta tills dess ;)

Nä nog med svammel åter till pysslandet så det blir klart :)


Sov så gott alla ni

Tjingeling!!!

Av Ulle - 30 juni 2009 16:44

Idag vart det varmt igen :) Men man sover ju så fasligt dåligt istället :(

somnade vid 09 och vaknade vid 13. 4 timmar känns lite för lite....

Har i alla fall varit och handlat ,sen hämtade jag bille på dagis.

Hon har badat i poolen idag :) skönt för henne.

Har precis fått i oss lite middag , idag vart det wok med röd curry till oss och bille åt fiskbullar.


Inatt ska jag jobba sista natten innan helgen det ska bli skönt , längtar verkligen efter semester nu :) å det är 3 veckor kvar. :( känns jättelångt...

Bille fick sova hos mormor & morfar inatt och vara ledig från dagis imorgon men det passade inte fröken , kanske ändrar hon sig innan det blir sängdax ;)

Skulle väl vara skönt för henne :) menar jag.


Skulle behöva vila en stund innan jobbet men det är jag urusel på :(

Nä hänga tvätt blir det istället ;)


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards