billes-mamma

Direktlänk till inlägg 24 juni 2009

Idag är det Onsdag... tror jag

Av Ulle - 24 juni 2009 09:57

Gud vad dagvill jag börjar att bli nu :) Har ingen koll på vilken dag det är :)

Men nu  vet jag ju att snart är det helg och fredag.... åh det innebär stugandax igen.... ljuvligt värre :)

jobbar ons och tor natt sen är man ledig i helgen :)

Men nästa vecka är det dax för grisvecka igen :(

Idag vaknade lillgumman alldeles för tidigt enligt min mening , redan kl 07 suck! jag som är så morgontrött... :O gääsp

Men jag slöade framför tv:n med bille till 09 :)


Måla??? ja jag vet inte om jag ska göra den sista trekanten ovanför v-rumms fönstren... ? Men om jag gör det så är mitt arbete klart :) Gjorde nämligen resten av det jag hade kvar igår. Det känns toppen.... -Jag är klar!!! nästan då ;)


Inatt har Crille och 2 kompisar tältat , man kan ju fundera hur länge dom var vakna? :) eller hur varmt dom har inne i tältet nu när solen lyser på det.

Men dom har säkert haft jättekul kan jag tänka mig.


Nä nu ska jag ta påtår....


Tjingeling!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards