billes-mamma

Direktlänk till inlägg 24 juni 2009

Magsjuka??? Usch vad hemskt!

Av Ulle - 24 juni 2009 21:56

Ja åter på "camping" igen då.... ;) inatt och en till. Äh det blir enkelt kirrat sen vet jag ju att jag få åka till mitt paradis :)

Om min käre man tänker bli frisk tills dess :( Han ligger nämligen hemma i 39 graders feber och spyr just nu , gud vad skönt att man slipper vara där och andas in ångorna..

Bille var mamma och pappa ner och hämtade så inte han ligger där och flåsar baciller på henne :( Tänk vad praktiskt det är att ha mor och farföräldrar nära ;) Crille följde oxå med dit men han skulle gå hem och sova sen :)

Och hon tyckte nog att det var toppen för hon hade ju somnat tidigt idag och vaknade till strax innan han vart sååå dålig. Så hon var ju pigg som en lärka nu hon ;)

Sen får hon ju sovmorgon imorgon eftersom dom skulle lämna henne vid halv 9 istället för 6.30 om Tony var pigg.


I alla fulla fall så hoppas jag att natten tänker bli lugn och fridfull och gå med raketfart , det är alltid bättre då ;)

Nu ska jag gå in till min kollega och surra en stund :)


Tjingeling!!!

 
 
Åza

Åza

26 juni 2009 05:42

Å,Fyyy! Stackar`n
Lider med mannen din...Måtte han bli bra snart och att ni övriga klarar er...*håller tummarna*
Kram

http://aza.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards