billes-mamma

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Ulle - 22 juni 2010 15:40

Idag ställdes klockan på 08 , hann bara stänga av den så kom lilltrollet och tyckte vi skulle kliva upp.

Frukost sen iväg på dagis med Bille sen for jag själv mot staden och till bästa frissan man kan ha...    det gjordes ljusa slingor och formades om så det vart lite frisyr över det hela trots att det försöks att sparas ut. Supernöjd med resultatet vart jag. Och även min älskade man tyckte jag vart sååå fin   eller så säger han så bara för  att vara snäll , nä det skulle han inte göra för sist jag klippte mig vart det alldeles för kort tyckte han. Och han sa det på en gång jag kom hem då. Men nu vart det bra.

Bille uttryckte sig när jag kom på dagis:

-Mamma har du bytt hår och frisyr   men du vart fin.

Min son han bara log.... ja du är blondin

-Vad menar du med det???

-Ja blond och ett jätteleende   hmm vad mena han med det....


nu ska det snart lagas middag: idag bjuder vi på wok med lövbiff , grönsaker och nudlar. Det är gott det.

Sen en prommis efter maten blir det. innan kvällsmys med la familia eller delar av den , sonen lär knappats vara hemma och umgås bara kompisar och tjejer som gäller nu.


ha en fortsatt trevlig tisdag.


Tjing Tjing!!!

-

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards