billes-mamma

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Ulle - 1 juni 2010 14:32

Ja det här vart inte alls den dag jag hade planer på    hade tänkt hinna med en massa saker idag. Somnade till på soffan med bille , en halvtimme sen var det bara till att väcka sonen så han kom iväg på skolan. Somnade om en stund till , men då vaknade bille. Så när jag låg och försökte sova så vart det bara nån sorts dvala med en surrande unge brevid.

Ja till slut kom jag ur soffan men är absolut inte pigg.

Tanken idag hade ju varit: promenad , måla räcket på altanen , plantera några blommor ,försöka få ren fönstren på ena sidan altanen och njuta av   som skiner så härligt ute.


Istället har jag gått omkring som en zombie hela dan och inte fått nåt gjort.

Nu har jag i alla fall legat framför tv:n en stund medan bille spelade Pippi på datorn. Fått i mig nykokat gott kaffe. Så lite bättre känns det i alla fall.

Men inatt blir det till att VAB:a för jag chansar inte på ett till långskift som detta vart. Och risken finns för ännu en natt med krupphosta   


Nä starta en tvättmaskin ska jag väl orka göra i alla fall.


Tjingeling!!!

Av Ulle - 1 juni 2010 07:14

Har precis kommit hem efter ett lååångt nattskift , klockan har gått så sakta och ett himla spring hela natten.


Klockan 06 ringer mannen och säger: -älskling vi har ett problem! Lillgumman är sjuk har haft krupphosta hela natten , och jag kan inte vara hemma. -Nähä men jag kommer ju hem till 07 så han fick åka på jobbet.

Känns som det kan bli en tuff fm idag. Blir nog hemma med henne natten som kommer antar jag.

Får ringa chefen om ett par timmar.


Nu ska jag dra på mig filten och slappa framför Svampbob med sjuklingen och en stor kopp med kaffe.

Nu har hon somnat lillgurkan


Men ha en trevlig dag alla ni


Tjing Tjing!!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards