billes-mamma

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Ulle - 4 juni 2010 12:32

Ja så var det fredag igen då , vaknade och har "lite" ont i ryggen idag , kanske man ska ändra ställning nästa gång det ska oljas    lät som en ganska bra idé tycker jag. Sen har jag grym träningsvärk fram på låren. Hmm skamligt eller vad säger man om det.

Nu har jag i alla fall gjort lite nytta , målat brädorna som ska vara till vindskivorna eller vad det heter. Hade en fundering eller oxå dejávu känsla när jag stod där och rollade , 2005 stod jag hemma med mor med stoormagen i vädret och hjälpte henne med att rolla brädor.

Har svårt att hålla räkningen hur många hus jag varit med och målat under en massa år   Men hade då en tanke på att bli anställd som fasadmålare för nu har man fått in snitsen   Undra om det finns nån som vill anställa mig för det. Men jag är ganska dyr....


Idag skiner   men det blåser hiskeligt ute , men ställde mig i lä när jag målade så då var det ganska skönt.

Funderar på om jag ska ge mig på att måla klart altanen en sista varv så det blir klart. Sen ska ju även golvet på altanen oljas en gång till , pust det är inte roligt det.

Men först lite lunch i magen behövs nog.


Nä spisen kallar...


Tjingeling!!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards