billes-mamma

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Ulle - 5 juni 2010 15:42

Åh    skiner som bara den idag    det är sååå underbart. Klev upp klockan 13 idag , vaknade av mig själv och då anser jag mig färdigsoven.

Tony snickrade för fullt med altantaket , nu är det bara plasten som fattas sen är det klart. Jag har målat klart räcket nu och ska bara göra det sista ovanför fönstren.

Bille är just nu hos sin farmor medans vi jobbar på , det är nog lite kuligare det.


Middag idag har jag inte en aning om vad det ska bjudas på. Igår gjorde jag en riktigt god grönsaksgratäng till det kyckling. Så det tål att tänkas på ett tag.

Måste ta en prommis sen för igår vart det ingen , OBRA!!!!


Men nu ska jag ta och klättra upp på stegen och göra det sista så får jag vila från målningen tills imorgon då fler brädor till vindskivorna ska målas för 2:a gången.


Sen inatt är det jobb igen ....


Ha en underbar Lördag


Tjing Tjing!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards