billes-mamma

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Ulle - 8 juni 2010 19:46

Ja så var det lek för bille och umgänge med en underbar vän för min del nu på fm idag.

Sen hem , lunch för bille dusch för mig sen bille till mormor och jag på Apt på jobbet. Idag var det smörgåstårta som det bjöds på det är inte illa.


Hem slängde ihop en pannkakssmet , Tony fick steka dom och jag for för ica-handling.

En shake till middag idag vart det. Sen var jag rastlös som sjutton efter det. Regnade ute så promenaden lockade inte ett dugg tyvärr.

Ringde istället ett par goda vänner ute i "lagga! som vi for och hälsade på då fick bille leka lite mer med deras tjej.


Nu är vi åter hemma , jag är nog ff lite rastlös så jag kanske ska snöra på mig skorna ändå och ta mig ett varv , blir kanske bättre sen ....?

Eller så tar jag mig ett glas vin och kryper upp i soffhörnet och försöka känna lugnet   


Tjillevippen!!!

Av Ulle - 8 juni 2010 10:11

Ännu en gråtung dag när man vaknade. Just nu regnar det och stackars sonen är ute på dyket med skolan idag. Inte tur med vädret om man säger så.

Igår var det samma gråväder , så det vart inte mycket gjort igår inte. Var på utv. samtal med Crille på em sen gjorde jag inte så mycket förrän på kvällningen då jag vaknade till och började städa ihop här hemma. Tony vart lite brydd ,-fick du städlust den här tiden???? Ja men det ser ju bättre ut nu när man klev upp   


Nu är det mystime framför barn-tv en stund , ska ringa en kompis sen och höra om hon och hennes dotter har lust att få lite besök , Bille är lite sugen att leka med E idag.

Annars får vi väl hitta på nåt hemma här själva..... Städa Billes rum skulle behövas vill jag lova. Men det är ju inte speciellt kul.


Nu har vi fått tag i kompisen så nu drar vi iväg en sväng....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards