billes-mamma

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Ulle - 6 juni 2010 15:05

Jaha så var det Söndag då , skööönt   Då är det bara en natt kvar av helgen sen är man ledig i 2 dar.

Igår kväll åkte jag med farmorn till bommen och promenerade hem därifrån , det var kul att få se en annan omgivning på prommisen oxå.

Var även in på kyrkogården och vattnade på morfars grav. Och gick igenom hela på vägen hem, det är  ju så otroligt stillsamt och fint där.


Idag vaknade jag kl 12.30 av att en tjurskalle hade ett av sina hemska utbrott av tjurighet mot pappan   finns bättre sätt att vakna på än så , sen när man kom ut så var det molnigt kallt och trist. Men lite kaffe på altanen sen snörde jag på mig skorna för den dagliga prommisen runt sjön.

Idag ska svärmor bjuda på sallad till middag , mm det tycker jag om.

Går kanske en bit hem därifrån när vi ska hem , så idag blir det dubbel motion.


Sen jobbet och jag hoppas natten går fort som bara den   

Jag vill ha SEMESTER NU!!!!!!


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards