billes-mamma

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Ulle - 17 juni 2010 10:46

Ja så är även snart helgen här igen då.... Torsdag sen har man arbetshelg framför sig i 3 nätter , trist som f..

Igår kväll snickrade vi på lite på altantaksbygget jag och mannen. Byggde igen under taktoten och sånt. Så nu har vi en massa yra humlor som letar och letar efter sitt hem....    ja ja dom kan ju leta på för det är kört att komma dit. Så dom får snällt hitta nya boplatser och inte på vårt hus tack   

Jag tycker mer synd om fåglarna som bott i taket som nu oxå är hemlösa , men sim tur är har ju ungarna flygit ut ur boet.


Idag är bille på dagis , jag har tagit min prommis runt sjön och fått i mig en cappucinodrink på en för tillfället solig altan nu.

Funderar på om det ska bli lite målning av brädor idag eller tänker det dra ihop sig och bli regn....? Det är ju lite klurigt det.


Crille skulle komma hem idag , om jag ska hämta honom eller inte får jag väl höra senare. Just nu antar jag att han sover sött.

Idag är det familjedag med dagis , jag ska slänga ihop en tacopaj och ta med , men  det får jag göra lite senare under dagen. Det börjar ju inte förrän klockan 17.30 det blir trevligt det   


Ha entrevlig dag


Tjing Tjing!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards