billes-mamma

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Ulle - 21 juni 2010 17:24

Igår vart det en riktig rivstart på dagen , klockan ringde vid 12 jag hade ju lovat en bekant att komma och lyssna på hur man kan bli ekonomiskt oberoende.... ja låter lika bra som alltid men jag gick därifrån utan att ha blivivt  såld på ide´n.

Hem drog igång gräsklipparn för en sväng på granngården , pappa kom dit och assisterade mig och hoj vad fort det gick när man var 2 stycken.

Tony satt upp jalusierna eller hur det stavas på altan , vart jättebra om det är kanonsoligt när man ska äta.

Sen slumrade jag till på soffan en timme innan det var dax att bege sig mot jobbet igen.


Idag ringde klockan oxå 12 men jag snoozade till 12.30 sååå skönt , in i duschen sen till kära mor för kaffeintag.

Tony kom hem vid 15-tiden , satt upp några brädor på altanen , jag gjorde middag: Skink och grönsaksgratäng bjöds det på idag , det är ju så gott . Mums!

Nu kommer bille hem efter en natt uppe hos gammomma med farmor i höga kusten. Så nu är det slut på friden.


Rast vila ikväll och inget nattjobb   härligt.


Ha det bäst alla


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards