billes-mamma

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Ulle - 28 oktober 2010 23:16

är inget tåg.....   

Känns nästan OK att vara mamma Ulrica nu , men bara nästan. En lång väg ska har vi framför oss men just nu känns det ganska ljust. Men hoppet och viljan är på topp just nu.

Sen får vi se hur resan går..... antagligen upp och ner men förhoppningsvis mest toppar.

Haft en bra eftermiddag med mina älskade barn , den stora har bakat bullar. Tack   -mitt. Du är bäst!!!

Han har även städat i garaget bland alla verktyg , han är ju föööör underbar.

Den lilla och jag har sjungit nu ikväll , det gillar hon skarpt min lilla lilja.


Mannen jobbade över idag.... LÄNGE!!! vart det. Jag och sonen fick själva mysa framför Robinson förutom en snabbvisit föt bullätning av mormor och morfar   Men det var tre stycken som saknade honom faktiskt hela kvällen.


Nu är det bara jag uppe , sonen har krupit till kojs men knappats somnat     ännu  så det blir till att stänga tv:n hos honom innan jag kryper till kojs.


Sussa gott alla


Tjillevippen!!!

Av Ulle - 28 oktober 2010 13:28

En dag närmare helg , känns helt ok   jobbar endast fredagnatt nu Lördag har jag tagit semester. Sen Söndag är det ledig för det är utb på Måndag.

Men istället jobbas det på Må-natt istället.

Idag har det inte blivit så mycket gjort , snabeldrakat bara. Hade ett enormt glittrigt golv överallt vart man än gick   ni förstår ju vem som glittrat överallt. Lilltrollet så klart.

Hon är på dagis idag , hon var ledig igår men idag var det ju Mulle så det är ju kul det.


Nu är det dags att klä sig och åka till skolan på utv.samtal med Crillan.

Sen väntar en ledig kväll med familjen om inte Tony ska iväg och hjälpa T igen i huset.


Var och lämnade in pärlan idag för ännu en felsökning ang varför inte 4-hjulsdriften funkar   Har man otur är det nån box som pajat och då kostar det "endast" 14000:-  MEN vi hade sån "tur" att det var bara pumpen som pajat så det blir lite billigare ,skönt.

Men ännu en utgift man gärna sluppit så här före Jul.


Nä dags att svischa iväg


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards