billes-mamma

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Ulle - 17 oktober 2010 15:09

Ja det var några dar sen jag bloggade.... har inte haft så mycket att skriva , sen finns det andra saker som sugit energi av mig. Men det känns som saker och ting är på väg åt rätt håll igen nu.   


Jag har haft en ledig vecka denna vecka , men vips vad fort den gått. Har inte gjort allt för mycket nytta ska jag erkänna   


Gipset på dottern är i alla fall väck , lite stel i armbågen är hon allt men vi försöker få henne att träna på att sträcka ut armen , men det gör ont när hon sträcker för mycket. Ska på återbesök med en sjukgymnast den 1:a November då han ska mäta vikeln på armen igen och se om hon blivit bättre.


På Lördagen var det dags för simskolan för lilltrollet , tyvärr sista gången för denna termin pga renovering av bassängen.

Efter det for hon till farmor och gick på kondis och fikade    och myste.


Jag och mannen tog bilen och släpvagn och for ut till gettot birsta för inhandling av taklister , foder till fönster och golvlister som inte blivit uppsatt i tid utan varit utan i 2 år nu.

Fick ett besök av Tonys dotter även igår , som har klarat uppkörningen och fått sig ett efterlängtat körkort    Men det fanns inte så mycket ro att stanna så länge när man kan ut och köra bil   


Taklisterna satts upp på Lördag eftermiddag och idag vart det det andra som skulle på plats. Han jobbar på bra Tony just nu. Åh så fint det blir oxå.


Gjorde en sååå god fiskgratäng till middag igår , men sonen passade på att käka pizza då för fisk hör inte till nån hit för honom. Men lilltrollet åt med god aptit , HON gillar fisk hon.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på för middag....? tål att tänkas på en stund till.....


Bille är ute med en kompis just nu , Crille sitter framför datorn och poppar musik. Tony snickrar och jag bara ÄR just nu. Ganska skönt ibland det   


Ha det bäst


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards