billes-mamma

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Ulle - 23 oktober 2010 15:39

Idag har jag verkligen röster i huvudet    och den säger samma mening om och om igen - Får jag ringa till mamma?????

Den meningen har jag hört var 5:e minut i 6.5 timme inatt , kan man bli annat än snurrig i bollen då? Nä det kan man inte jag lovar!!!!

Sovit som en kratta idag , vet inte riktigt varför? Men klockan 13 klev jag upp alldeles yr i bollen. Min son tyckte jag kunde kliva upp och ladda han mobil....

men tror ni inte att det krånglar med intrenetbanken då rå   


Tony  satt upp golvlister i v-rummet nu när jag klev upp , snart är allt sånt gjort som legat på lut i 2 års tid , känns sååå skönt   

Nästa byggprojekt här hemma blir ett nytt kök och en relax i källaren , sen börjar det bli klart här hemma.

Nu for mannen iväg och hjälpte T och lägga in golv , jag har precis varit på Ica en sväng , har marinerat köttet till middagen , funderar nu om jag ska skala potatis och göra råstekt potatis till köttet? Lät ju ganska gott det   


Ja det blir till att softa en stund innan jag ska börja med maten.


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards