billes-mamma

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Ulle - 4 oktober 2010 19:03

måste jag ju i alla fall erkänna    Varför??? -Jo lie funtad som jag är så är jag piggare idag trots att jag bara sov till ca 12 då min älskade man var hemma på lunch. Hade tänkt mig en tur till stan med sonen idag , men det hade han ingen lust med.

Hmm kläder och sånr som tänkte inhandlas , undrar vem han är lik??? Kan det vara sin kära mor som har shoppingskräck kanske   


Hur som haver så var jag ju uppe , tog en uppiggande dusch och sen en kopp nygjort kaffe som mitt    gjort åt mig , puss på dig    du är bäst!

Lite plock , inhandling på ICA , kaffetår hos moder innan bille hämtades på dagis.


Lagade middag åt familjen , sen vart det städning i billes rum och möbleringen i dockskåpet som aldrig får se ut som det ska.

Har nu tänt alla mina 25 ljus , bille är hos grannflickan och leker.

Crille är ute med en kompis , men sen ska vi göra läxa i engelska och i svenskan.


Tony ska försöka fresta mig med att steka kantareller som svärmor och bille plockat.

Men nu är det åter ståndaktigt för hur många kg är det kvar....? har inte vägt mig MEN det minskar i cm   vilket är helt LOVLEY!!!!


Ha en underbar kväll


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards