billes-mamma

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Ulle - 6 oktober 2010 09:17

Mitt i veckan är vi nu då.... Onsdag vill säga.

Igår var vi lediga både Bille och jag , bara en soft dag hemma för våran del då.

Idag är det däremot dagis för lilla fröken , fast morgonen kunde börjat bättre för lilla trollet. Hon lyckades nämligen kliva in en synål i hälen   Aj aj vad ledsen hon blev. Och ont gjorde det nog oxå.

Som tur var får jag väl säga , var sonen inte i tid till skolan idag , så han fick dra ut den när jag höll emot för hon hade trampat in den en bra bit.

Ja dilemmat med att få honom ur sängen på morgonen fortsätter , vad gör man??? Tänker prova med att ställa om hans klocka på rummet ikväll och se om det hjälper , annars tror jag att jag ger upp det där med väckning på morgonen.

Orkar inte bråka och tjata mer....  så är det!


Nu ska jag till att åka och göra en "liten" storhandling på ica , bla handla in lite gott som ska ätas på Lördag då vi ska få främmande av goa vänner från Bollnäs sen fylla på skåpen och frysen men lite mat som behövs.

Köpa in några flaskor av årets blossa glögg som vi provade igår Mmm god faktiskt , årets smak är saffran.


Sen har jag inga speciella planer för dagen , tar den som den kommer med andra ord. 


Ha det så bra


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards