billes-mamma

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Ulle - 3 oktober 2010 23:48

-är det inte så man säger??? Eller nåt liknande   . Yr i bollen kanske är kanske jag...?

Kom till slut igång i alla fall. -Dammsög trots att jag inte tänkte det , -tvättade trots att jag inte tänkte det , -plockade trots att jag inte tänkte det..... Ja ja det är väl jag i ett nötskal. Softa på soffan i tystnaden som rådde? -Nähä ingen ro i kroppen för det.


Lagade middag åt övriga familjen som åt med god aptit.

Byggde klossar med bille , hjälpte henne med en dusch , rensade svampen som farmor och bille plockat idag. Lite kantareller är aldrig fel.


Fick önskemål om att äppelpaj   är ju jättegott  så en sån slängde jag ihop innan det var dags att gå på jobbet , där jag är nu i skrivandets stund.

Sista natten för denna helg , tänk att det alltid känns sååå underbart att helgf.. äntligen är över dessa jobbarhelger.

Nu är jag ledig tills på Ons-natt sen är det en ledig helf att se fram emot   känns helt underbart..


Nu ska jag dricka lite kaffe

Sov så gott alla ni


Tjing! Tjing!!!

Av Ulle - 3 oktober 2010 14:09

trött , tröttare , tröttast   Så har jag känt mig hela helgen. Ja jag vet att MAN SKA sova länge efter nattjobb , men hur kul är det på en skala 1-9 att sova bort hela dan och ändå gå runt som en zoombi ändå hela em tills det är dags att gå till jobbet igen , ja typ 1 eller blir det 9 äh jag vet inte riktigt vad jag yrar i just nu.


Här hemma var det tomt när jag vaknade..... Crille ute med kompisar , Tony har tydligen åkt till stugan med en del virket han rev hos grannen igår som ska bli en altan däruppe över hela framsidan   kommer att bli kanoners det.

Bille vet jag inte om hon är med eller med farmorn kanske???


Igår gjorde jag inte ett handtag på hela dan , känns som det kommer bli likadant idag , zoombiebruden det är jag.

Crille haft nattgäster inatt . men dom har varit tyst som möss nu på morgonen.


Nu ska jag hinka kaffe och se om man vaknar till liv idag eller inte???


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards