billes-mamma

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Ulle - 19 oktober 2010 22:35

Så är man på plats för ännu en natt på "camping" Den förra var nästan hyfsad måste jag väl säga.

Kom hem och gjorde det vanliga icke roande..... att väcka en son som sugit på citroner hela natten kan man tro , efter mycket tjat skjussade jag honom till skolan : I TID och allt   

Sen hem för en bestämd date med JB och han paraply , sömnpulver behövs inte efter en natts jobb.

Sov    sen åt skogen för länge idag.... vaknade med ett ryck klockan 15.00    hela dagen förstörd som vanligt. Pallrar mig ur sängen , drar på några kläder tittar snabbt i spegeln på förbifarten    Hmm hela kudden kvar i ansiktet eller? Men har inte tid med såna tankar just nu utan åker och hämtar sonen på skolan , och sen bille på dagis.

Kommer hem igen och får då äntligen ställa mig i duschen och vakna till   

Älsklingen lagade maten idag.... tack för det


Han for och hjälpte en kompis som håller på att renovera för inflyttning efter maten , bille tog paraplyet och gick till en dagis kompis för lite lek.

Crille lyssnade på musik som vanligt och jag slappade i soffan faaast jag skulle behövt gjort en del , men det finns ju kvar imorgon är jag rädd.


Nu ska jag börja nedräkning till kuddanfall..... Bara 8 timmar kvar då rå


Sussa gott alla


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards