billes-mamma

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Ulle - 22 oktober 2010 09:13

Ja det är fredag idag , det märker man på fb av alla inlägg med: ÄNTLIGEN fredag. Ja ja det kan ju folket få tycka , själv skulle jag tycka det vore bra om det var Måndag imorgon. Varför förstår ni redan säkert    ja jag har en arbetshelg framför mig   Åh det värsta med det är att jag även har det nästa helg oxå. Inte bra alls.


Idag vaknade man av ett vitt täcke ute av frost , termometern visade -10 Brrr nu är vintern här. Oxå till vissas förtjusning typ skoterfolket alias sonen och maken , men ropa inte hej än säger då jag. Fattas en väsentlig sak.....? Jo SNÖ    och det ska ju bli spännande hur mycket vi får iår....? Lite hoppas jag.


Men nu har jag i alla fall lämnat Billen på dagis , rivit ur sängar för tvätt , nu ska det plockas , snabeldrakas , torkas golv innan jag hade tänkt mig att frakta kroppen till simhallen för ett pass i poolen.

Sen en sväng på kära Ica , och så ska jag ut till birsta och hämta älsklingen på jobbet på em. Full fart typ då.


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards