billes-mamma

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Ulle - 8 oktober 2010 11:36

men som situationen är just nu känns det inte riktigt på sin plats tyvärr.

Idag gick väckningen av sonen ganska smärtfritt faktiskt och det kändes underbart.   

Han är på skolan nu ska hämta honom sen.


Bille har dessvärre fått en fruktansvärd hosta och är otroligt tungandad    , igår kväll hostade hon tills hon kräktes lilhjärtat. Men hon tyckte inte det var så jobbigt ändå.

Somnade efter ett antal hostattacker på soffan brevid mig , så jag sov oxå på soffan inatt. Vilket inte gör nåt eftersom vi har en sååå otroligt skön soffa och sova på.


Nu har jag till och med hunnit med avverka ICA besök medans kära mor var här hemma med bille , tur hon bor så nära. Tack tack det är guld värt.

Ska väl försöka plocka iordning lite här hemma så det blir lite helgfint kanske eller så gör jag så här:::


Städtips inför helgen:Om du har stökigt hemma, gör så här:1. Skapa en ny mapp på datorn....2. Ge mappen namnet "stöket i huset."3. Ta bort mappen.4 Datorn kommer att fråga:"Vill du ta bort stöket i huset permanent?"5. Klicka på ja- knappen.6 Lägg fötterna på bordet, ta en drink och bara ............NJUT   

 

Funkar kanske inte fullt ut men det är ju lättsamt och det blir fort gjort   

 

Ha en underbar fredag alla ni

 

Tjing Tjing!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards