billes-mamma

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Ulle - 18 oktober 2010 11:06

Ja så var det Måndag igen då.... Idag har jag fruktansvärt ont i ischiasen , har svårt att sitta längre stunder känner jag. Men hur ska det då gå med att sitta vid datorn idag   Eller hur ska arbetsnatten bli...? antagligen trött i benen imorgonbitti om jag mest måste röra på mig. Eller så får jag fantastiskt mycket gjort både hemma och på jobbet kanske.

Går in på en "gris"vecka nu.... 5/7 nätter ska jobbas.


Har avklarat lite handling på Ica redan , Mannen jobbar så klart , Billen är på dagis , sonen ligger nere i sängen och suger på halstabletter och dricker te. Han har ont i halsen nu   men jag hoppas det är lika fort övergående som mitt var , 2 dar sen var det klart.


Idag och denna vecka körs en sopp/shake vecka igen.... -2 kg siktar jag in mig på och nu ska jag verkligen vara stenhård med mig själv.... inte en liten ostskiva ens ska slinka ner   får se hur mycket pondus jag har på mig själv nu då?

Nu håller vi tummar och tår   


Har fundering på att ge mig in på dotterns rum och städa efter bomben som sprängts därinne....  kan inte förstå att det ska bli så stökigt jämt.

Ja jag måste nog föra ett ryck därinne inser jag , men en kopp kaffe först.


Ha en bra Måndag


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards