billes-mamma

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Ulle - 7 oktober 2010 10:14

Morgonen vart som väntat.... en jättetrött omotiverad son som skulle väckas. Tog minst 1 timme att få honom ur sängen   

Mormor kom hit och skulle skjussa honom så slipper jag släpa ut Bille med feber till bilen.

Men det slutade med att jag skjussade och mormor stannade med bille , för sent till start som vanligt , men han är ju där i alla fall. Det är ju alltid något.


Bille har som sagt fortfarande feber , men inte lika hög som igår. Idag är det "bara" 38.5 Så hon är som vanligt på benen och full fart. Inte ett dugg påverkad av den , annat var det igår då hon bara låg.


Nu kanske man ska ta sig en shake så magen blir glad efter ett antal koppar kaffe.....  

Sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på idag , inte vidare kul väder.

Regn , regn , regn men det är ju höst och då brukar det ju vara så här ute.


Ha en trevlig dag


Tjillevippen!!!

Av Ulle - 7 oktober 2010 00:13

Ja det var en klen tjej jag hämtade på dagis idag.... och febern den steg och steg och steg så när den nådde 39.8 åkte alvedonet fram.

Lite piggare blev hon allt , men inte fullt ut om man säger så.

Nu ligger hon i min säng och sover sött.


Har precis varit med min son och pratat pratat och pratat och jag måste ju erkänna att jag får ont i mitt mamma  när jag hör hur ledsen han egentligen är. Stackars barn.... Hur jag än vrider och vänder så blir jag ännu mer frustrerad , ska det vara såååå svårt att fatta vad man menar för vissa....

Känslor tror jag det brukar kallas.... Arrrgh nu måste vissa börja förstå vad jag pratar om annars vet jag inte vad jag gör   


Sängen kallar snart för snart är det tyvärr morgon och jag ska väcka en icke utsövd son. Vilket jag börjar veta hur det går.


Natt i natt på er alla

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards