billes-mamma

Alla inlägg den 30 september 2009

Av Ulle - 30 september 2009 15:40

Ja då var det en ny dag igen då..... Sov till 13.30 alldeles för länge egentligen men det var ju sååå skönt Glad

Fick mig lite kaffe innan det var dax att bege sig till byn för lite inhandling..... Idag vart det riktig svensk husmanskost.... bruna bönor till middag. Det ska bli gott.

Hämtade upp Bille boop på vägen hem , hon har blivit en riktig dagis-gurka nu och det är kul att se.

Sen på den veckan vi var borta och hon var hos farmor så måste farmor ha trollat med henne.... Hon plockar upp efter sig , tutten som hon tjuras på med ligger på sängen hela dagarna utan bråk...Förvånad 

Och surrar i ett Flört Ett litet troll har blivit en ängel nästan.... Kul!


Nu ska jag hjälpa min handikappade man att tvätta bilen , hans hand har läkt så bra så det är bäst han inte försöker sig på det själv. Så den blir blöt eller så.

Sen ska det pluggas SO med sonen ikväll.


Så Tjingeling!!!

Av Ulle - 30 september 2009 05:59

Ja då var 2 nätter gjorda av 5. Det jag inte kan förstå... varför sover man inte när man får???? Nä sitta och tjura på i en pinnsoffa och skälla på mig varje gång man går förbi...Obestämd

Ja ja jag hoppas att helgen blir lugnare... men man ska inte ropa hej! Nu ska det kokas gröt innan man får tänka på refrängen och gå hem och SOVA.

Sen ska jag skjussa Bille på dagis innan det är dax för kudden oxå.


jobba lugnt alla....


Tjingeling!!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards