billes-mamma

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Ulle - 12 september 2009 14:57

Ja idag blev det sovmorgon för fru Viklund Glad ända till kl 12 sov jag idag. Skönt med tanke på att det ska

jobbas inatt.

Har varit ute och svängt med den nya bilen 2 ggr idag Flört

Nu ska det bjudas på tacos till mor , far och farmorn. Morfar och Crille snickrar klart räcket på bron somTony

höll på med när olyckan var framme. Men han är självklart med och basar hur det ska göras Skrattande har

svårt att hålla sig ifrån görat när det händer.


Annars är dagen precis som alla andra dagar , Tonys tumme gör inte lika ont idag ,och det är ju bra.

Kanske det hjälpte med ny omläggning ändå.


Ha en trevlig Lördag allihopa....


Tjingeling!!!

Av Ulle - 12 september 2009 00:40

Ja då har man suttit på akuten i 1 timme igen :(

Mannens tumme gör ont och omläggningen var grön på utsidan Rynkar på näsan blä!!!

Men inuti såg allt bra ut sa dom.... så man får väl hoppas på det då.

Men varför gör det såå ont då????


Vår nya bil har kommit hem idag.... efter en lång färd för Tony och min pappa , flyg till Göteborg

kl 06.30 imorse sen bila hem.... Men vad fin den var , och skön att både köra och åka. En  nöjd och bra

affär känns det som.


Alla sover förutom jag då rå men det är dags även för mig.... Snart....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards