billes-mamma

Alla inlägg den 4 september 2009

Av Ulle - 4 september 2009 16:24

Det vart ingen stuga i helgen.... vi kom på att min kära man skulle klättra på väggarna efter 1 timme. Så vi insåg att hemma kan han ju i alla fall sitta vid datorn :)

Lite trist men det går nog bra... det är ju sååå mysigt att sitta där på höstkvällar framför brasan. Men vi hinner när han blivit lite bättre ;)


Så istället har vi bjudit hit mina föräldrar på middag idag. Dom har ju varit/är änglar dom senaste dagarna i kaoset som vart.

Så det blir inbakad fläskfilé och broccoligratäng ville Tony ha.

Så så vart det då :)


Han har inte sååå ont i handen , det värker ju men inte samma smärta som när han slog sönder armen.... men då var det så mycket nervskador som gjorde fruktansvärt ont :(

Värktabletterna verka funka ypperligt... Bra

Nä spisen kallar....

Av Ulle - 4 september 2009 07:39

Åh vad jag sovit hårt inatt :) är sååå trött när bille tycker att vi ska kliva upp.

Har precis kokat mig en panna kaffe som jag ska avnjuta med tidningsläsning när bille åkt på dagis.

Ska snart skjussa dit henne. Tony sover än , tror att han har sovit ganska bra inatt hoppas det i alla fall.

Idag är det bara ihopplockning inför stugvistelse i helgen , packa , packa , packa känns det som just nu.

Nä nu ska jag klä på bille :)


Återkommer senare

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards