billes-mamma

Alla inlägg den 29 september 2009

Av Ulle - 29 september 2009 14:37

Ja godmorgon får jag väl säga trots att klockan halv 3 Glad men det vart ju sent idag innan jag fick krypa till kojs....

tror klockan var närmare 10 innan jag äntligen kunde somna.

Läkarbesöket gick väl bra förutom att hon la på så mycket jod att jag trodde "höna" skulle brinna upp på vägen hem i bilen. Och sen magvärken var inte alls trevlig Rynkar på näsan Så det vart en dusch först sen alvedon forte och en hetflaska på magen i sängen. Så nu är det nästan helt ok igen i magen....

Nu återstår bara dom otrooligt långa veckorna innan man får veta svaret....Obestämd


Tony har farit och hämtat Bille på dagis , själv ska jag hänga ut lite tvätt i solskenet innan jag går till mor och far på en kopp kaffe.

Idag ska mannen bjuda på hemmagjord pizza , Mmm smaskigt värre. Med massor av grejer på så klart.

Sen är det arbetarnatt igen.... och för guds skull... dom kan väl sova nån gång.


Ha de bäst


Tjingeling!!!

Av Ulle - 29 september 2009 05:55

börjar jag tycka är lite jobbiga....

Måste bara få skriva av mig lite ångest så här timmarna innan man ska hoppa upp i den välbekanta stolen igen.

Klockan 09 ska jag nämligen dit IGEN!!!


Vad tänker många???

För att göra en lång historia kort: Juli 2008 hittar dom cellförändringar , Sept gjordes nån sorts hyvling/skrapning längst upp i livmodern AJ!!! utan bedövning, för då säger läkaren när det är klart det här brukar vi söva folk för.... Förvånad Tack för den du!!!

Sen gjordes oxå i Sept första koniseringen , okt eller nov gjordes en till. Och den gjorde ont som f..! trots bedövning Rynkar på näsan 

Sen i Maj var jag in pga av smärta och småblödningar men det provet visade inget. Skönt tänkte en annan. I Juli kommer kallelesen för det utsatta provet efter koniseringen , så jag tänkte : Äh jag går väl i alla fall trots att jag varit där i Maj..... 3 veckor efter kommer svaret....

Dom är tillbaka Skrikandes Va f.. 2 månader. Så nu börjar karusellen med gynstolar och grejs igen.

Känner faktiskt mig orolig inför detta besök ska jag erkänna... Gråter

Men man ska vara positiv.... så det går nog bra ska ni se.


Lite ångest text , bara för att ruska av mig lite

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards