billes-mamma

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Ulle - 11 september 2009 09:01

Ja då var den här veckan snart över då.

Igår var vi och köpte oss en garderob till hallen , och vem fick äran att skruva ihop den Obestämd

Jo jag så klart..... det går inte så smidigt jämt då ,för jag har sånt humör när det ska skruvas

ihop och inte passar perfekt hela tiden. Men det gick till slut ,gubben fick basa och jag skruva , han är

ju för handikappad utan högerhanden Rynkar på näsan

Men nu står den där i alla fall.


Älsklingen min har såå ont i sin tumme nu så vi måste nog ta och åka in på sjukhuset så

dom får kolla att han inte fått nån infektion eller så.

Men just nu sitter han i vår nya bil på väg från Göteborg med morfar. Helnöjd låter det som Glad

Fiiin bil sa pappa....

Jag skjussade dom till flyget imorse kl 05.15 gäääsp vad trött jag var  Förvånad


Nu är bille på dagis en stund och leker ,själv blir det dom vanliga bestyren som ska göras.

Men klockan 11.30 ska Crille till tandläkaren för han lagning på framtanden lossnade igår kväll

För 3:e gången tror jag det är...Rynkar på näsan

Så jag hoppas dom fixar till det idag.


Tjingeling!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards