billes-mamma

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Ulle - 15 september 2009 16:19

Ja då har man lyckats med en helt otrolig grej.... jag har skruvat ihop 2st byråer till hallen som vi var och köpte nu i förmiddags. Och det fantastiska med det är att jag svor inte en enda gång Förvånad helt chockad över mig själv.

Min man vart lite smått imponerad över detta fenomen , det är inte ofta han får uppleva det Flört.

För inne på Ikea tar han fram nån mugg och visar mig.... vad tror ni jag säger..? -Nä f..! den är för liten , och vem tror ni härmade mig i nästa ögonblick...?

Jo lillgumman så klart. Tänk om jag kunde lära mig att antingen sluta svära eller byta ord i alla fall.


Nu har han sån värk i handen att han la sig och vila på soffan, stackars min älskling Rynkar på näsan

Vad ska man hitta på att äta idag då tro??? Åh man skulle ha en egen kock som fixade detta tråkiga göra ....

Är lite sugen att åka och hälsa på några vänner ikväll ,kanske får med mig gubben bara värken blir bättre.

Får väl se vad som händer.... Glad


Ha en fortsatt trevlig dag

Av Ulle - 15 september 2009 11:16

Ja godmorgon får jag väl säga då..... Sovit supergott hela natten har man gjort. Tony ocg Bille for till farmorn en sväng.

Sen ska vi åka ut till birsta och Ikea en sväng:)

Ska se om vi hittar en byrå till hallen som vi tycker passar in. Sen skulle jag behöva några backar till tvättstugan... en till varje person som jag kan slänga rentvätt i.


Nu ska jag dricka lite kaffe och läsa tidningen , sen måste jag hänga lite tvätt och starta en ny maskin.


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards