billes-mamma

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Ulle - 18 september 2009 21:16

Ja nu är det dan före dopparedan Glad för oss vuxna....

Resväskan ligger nästan färdigpackad... men naglarna både på hand och fötter är målade. Hade till och med sparat ut mina naglar på händerna inför denna resa... allt för att vara fin för min kärlek och den försenade smekmånaden.

Ansikts behandling gjord även det. Bara mina fötter som skulle fått sig en omgång , men vet inte om jag kommer hinna med det eller orka kanske det heter.


Farmor var förbi med färska gula kantareller som hon stekte åt oss , Mmm mums var det

Bille ville följa med henne hem men hon får snällt vänta tills imorgon.

Och nu ligger hon och trynar i väntan på morgondagen.....

Jag fortsätter packa och zippa lite vin emellanåt.


Så ha det gott folk och kram på er

Av Ulle - 18 september 2009 07:20

Godmorgon på er allihopa Glad Idag är det en härlig dag:  för det är ju Fredag....Så ikväll blir det fredagsmys med att packa resväskan , handbagaget och dricka lite vin Glad och måla naglar så klart.

Snart ska jag skjussa Bille  på dagis innan jag  själv får krypa ner under täcket ett par timmar.

Sonen är vaken redan så det behöver jag inte fundera på , han har blivit så otroligt duktig på att vakna och kliva upp på eget bevåg nu för tiden.Det är sååå skönt.


Ha en trevlig dag alla...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards