billes-mamma

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Ulle - 14 september 2009 22:28

Idag vart det inte så mycket sömn.... gick och la mig mig kl 8.30 och klev upp kl 11 men det var inga problem. Nu skulle jag ju få klippa detta hår som jag sååå länge ondat över.

Tony kommer hem.... har varit på sjukhuset och tagit stygnen på fingrarna ,det såg bra ut...Glad skönt med tanke på resan som stundar.... Det var ingen fara sa läkaren så länge han inte blötte tummen som fortfarande är ett öppet sår och kan så vara 2 mån till Rynkar på näsan


Jag svichar in till staden och klipper hår... Åh Linda jag säger bara en sak::: DU är BÄST!!! , lika nöjd varje gång

Nu kan jag äka på semester utan att skämmas över håret Flört

Mannen tycker att det vart jättebra Skrattande bra va!?


Sen har vi varit till farmor med några gardiner som hon skulle prova.

Nu sitter jag och kärleken i soffan och myser med varsitt glas vin och pratar om den stundande resan som sakta närmar sig... han tycker nog att jag ska bära upp resväskan imorgon....

Äntligen kan vi längta utan att känna hopplöshet ang tummeländet... Nu är det bara att ladda och blicka framåt precis som resten av livet med min stora kärlek....


Så lev livet som denna dag vore den sista....


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards