billes-mamma

Alla inlägg den 2 september 2009

Av Ulle - 2 september 2009 16:35

F.. viklen huvudvärk jag fått nu :( jag tror pannan tänker hoppa bort...

Bille har feber IGEN , vilket evigt hattande upp och ner.

Jag som tänkt att hon ska på dagis imorgon , jag ska ju jobba natten inatt så hur det blir då vet jag inte ännu.

Om Tony kan vara hemma med henne eller inte???


Snart är det dags för middag.... idag vart det enkelt för mig :köttkorv och mos. Snabbt och simpelt :)

Tony är och handlar grejer till Crilles nya rum som håller på att göras iordning i källaren.

Han längtar tills det är klart.... ska bli sååå skönt att få bo där nere säger han. - Kan man spela musik utan att störa ;) Sicken tur vi ska ljudisolera taket där säger bara jag :D


Idag har det inte varit mycket nytta som jag gjort.... ibland är jag bara sååå lat och tar mig inget för :( men men sån är jag.

Ska ta och göra engelskaläxan med Crille ikväll , det var en text som skulle översättas. Det blir nog tufft för honom :( men jag ska ju hjälpa honom men inte föör mycket.


Så ha det gott folk.... :)

Av Ulle - 2 september 2009 10:17

Ja en ny dag att ta tag i :)

Ingen tvätt som väntar idag ;) känns skönt. En sväng på ICA så klart blir det för bille och mig idag.

Kanske städa lite i tvättstugan.... har otrooligt mycket skit som skulle kunna slängas där tror jag. Sen är det en massa handdukar och sängkläder som ska med upp till stugan till helgen , som ligger där tvättat och klart. Bara packa ner i en väska.... hur svårt kan det va?! :)


Idag är det 2:a September.... alltså bara 17 dagar kvar tills vi åker :)

Men det känns långt bort just nu ;)

Kanske man ska hälsa på någon idag???? Kan ju låna moders bil :) Få se vad som hittas på.....


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards