billes-mamma

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Ulle - 7 september 2009 23:18

Ja då var man på jobbet igen då .... Rynkar på näsan Åh så där jävulskt negativ och less som jag blir på mitt jobb eller rättare sagt arbetgivaren.

Skulle kunna spy galla en hel natt just nu , men istället försöker jag hitta nåt annat att göra.... men vad? Jo hittade faktiskt en utbildning jag kan tänka mig.... ett yrkes inriktad sådan.... Butiksledare/chef.... f.. det skulle jag kunna tänka mig faktiskt Glad tror jag? ;) eller vad f.. vet jag vad jag vill göra när jag blir stor Tungan ute

I alla fulla fall så är jag ju på camping och här är lugnt än så länge.... kanske lugnet innan stormen , vem vet???

Jag hoppas verkligen inte det.

Så har ju den här smarta kommunen kommit med en ljusidé med rökpolicy Skrattande HA ha ha tror aldrig jag slutar skratta. Dom tror att vi ska först byta om sen gå ut och röka sen byta om och in igen.... Men HALLÅÅÅ!!!

Vi som jobba ensam då ska vi lämna avd , i typ minst 15 min kommer det ta varje gång Flört ja det kan jag väl göra men vem tar ansvaret under den tiden??? Kanske högsta hönset på kommun kanske eller...???

När vi frågade vad som kunde hända om det inte följdes..... fick jag höra att det kunde sluta med avsked :D

-Ja skulle dom sparka mig för att jag röker och samtidigt bryr mig om mina vårdtagare mer än om deras förbud/ policy, so Be my guest!!!

Jag är här för pensionärernas skull , och jag tror dom lider mer att bli ensam på avd än om jag luktar rök en kort stund Skäms

Men det är ju en arbetares omdöme.....

Titta bara hur länge det funkade inom landstinget..... 1 månad eller nu står det fullt med folk , även personal i vita kläder lite runt om sjukhuset . Och inte vid dom fåniga stolpar dom satt upp.

Nu har jag fått avreagera mig..... ;) Ge gärna en kommentar till min ilska Flört

Av Ulle - 7 september 2009 13:40

Ja då har vi varit på återbesök på sjukhuset med Tonys hand :)

Det hade redan börjat att läka fint så gipset tog dom bort idag trots att dom sagt att han skulle ha det i 2 veckor.

Det känns ju bra med tanke på resan som stundar ;)


Bille är på dagis och leker idag , Crille hemma med halsont och snorig , min hals känns den oxå.Sovit som en kratta inatt :(

Ska jobba natten som kommer :( Boring....!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards