billes-mamma

Alla inlägg den 17 december 2009

Av Ulle - 17 december 2009 21:24

Ja så har ännu en dag rullat på.... klev upp klocka 13 idag , egentligen alldeles för tidigt men jag blir ju så fasansfullt seg om jag sover för länge.

Ha varit och kollat på slalomskidor till Crille idag som han ska få i julklapp.

Sen en sväng på ICA innan jag hämtade honom på skolan kl 15.20

Sen vart det middag.... Crilles favvo : lövbiff , ris och vitlökssmör Mmm så gott det var.


Nu har man en natt kvar innan man får göra helg. och då blir det en massa olika sorters julstök som ska göras....

Imorgon ska Tony få åka och köpa oss en kungsgran som vi ska klä på Lördag .

Crille och jag ska baka cedropepparkakor oxå på Lördag , lägga in lite sill och göra iordning Janssons som jag ska ta med till mor och far på Julafton.

Det blir kanske även lite utelek om bille blir lite mindre hostig och inte allför snorkallt ute som det är nu -16 grader Brrr!


nä nu ska jag göra lite nytta här på jobbet.... potatisen väntar :)


Tjingeling!!!

Av Ulle - 17 december 2009 07:20

Vart riktigt kall om mina små händer nu när jag gick hem. Vanten är nog en bra uppfinning som ska användas....

Har haft en otrooligt lugn natt på jobbet , lugnet före stormen kanske eller så beror det på att dom inte sovit på 2 nätter före   

Det är såå ljuvligt att få såna nätter ibland oxå , alldeles för sällan.


Igår ringde dom från sjukhuset , nu var provsvaren normala igen..... skönt då kan man njuta i jul nu då.

Nya prover om 4-5 månader mindre kul då    men ett nödvändigt ont.

Underbart att man kan lägga det åt sidan ett tag.


Nu ska jag skjussa sonen på skolan innan jag kryper ner under täcket , Tony är hemma med bille idag och imorgon. Hon geggas fortfarande på ögonen och har feber. Hoppas på en piggare och gladare tjej till helgen i alla fall.


Ha en bra dag


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards