billes-mamma

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Ulle - 9 december 2009 15:21

Snoosade klockan 1 timme innan jag orkade ha mig ur sängen. Duschade hur länge som helst..... frös som f.. är det fortfarande feber tro? Har inte kollat idag. Vill inte veta känner jag.


Har varit på Ica en sväng , inhandlat lite till dagens middag som blir pannkaka till mina barns stoora förtjusning. Själv ska jag och Tony äta svampomelett med en annan massa gott i. Köpte även ingredienser till cedropepparkakor som har tagit slut , så jag får ta och baka nån dag igen. Crille kan nog hjälpa mig   

Tony har varit en sväng på Ikea och kollat in ett nytt matbord vi ska inhandla.... helst innan jul men han sa att det fanns såå mycket att välja på så jag får väl offra mig någon dag och ta mig ut till detta ghetto som Birsta är.   

Annars blir det ju inget nytt bord.


Har försökt ringa sjukhuset men det går inte att komma fram där : ( förut fick man ju ange telefon numret så ringde dom upp , men inte ens det fick man göra så det vete sjutton var det var nu    

Får väl snällt vänta till imorgon då och försöka komma fram då.


Måste ta och plocka fram Lucialinne och kolla kronan så den funkar tills på Fredag då det ska lussas på dagis.

Måste nog hämta ett stort linne hemma hos mamma och pappa och nästla upp det på längden eftersom dom är ute så det måste ju rymmas lite kläder under den.


Nä ska röra ihop smeten nu

Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards