billes-mamma

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Ulle - 7 december 2009 22:41

Ja då var man på jobbet då , och nu har jag även klurat ut varför jag varit sååå trött och låg idag.   

Sov nu på eftermiddagen för att piggna till men jag hade kunnat promenera direkt till sängen för att sova 17 timmar till. Jag är så slut i kroppen , men nu när jag kom på jobbet så tog jag örontempen som visade 37.8 och jag brukar ligga på 36 någonting.

Kanske kan jag börja förstå mina magsmärtor.... kan det ha blivit en infektion efter sista provtagningen / skrapningen???    Nä inte nåt sånt oxå

Måste kanske ringa sjukhuset och prata med dom imorgon då.


Ja nu har jag i alla fall tryckt i mig 2 alvedon och hoppas piggna till lite annars kommer det bli en väldigt lång natt för mig.   

Ja eftersom jag varit hängig idag har jag inte gjort ett dugg nyttigt hemma   

Men ibland blir det så då rå.

Det jag har mest ångest över är att det inte vart en liten prommis ens.

Men får hoppas det blir av nån imorgon.


Nä lite nytta ska göras nu då

Ha en skön natt alla...


Tjingeling!!!

Av Ulle - 7 december 2009 08:37

Ja godmorgon på er alla.

Nu var det Måndag igen då , det bara snurrar på.

Magen visar sig från sin onda sida även idag , så det är väl risk att promenaden uteblir även idag tyvärr om det inte blir bättre men jag får väl hoppas att det släpper så jag kan ta en liten i alla fall.


Bille har precis slagit upp sina ögon , hon var trött idag.

Crille har åkt till skolan nu han oxå.

Så nu är det frukostdax för mig och Bille....   


Och vi tar dagen som den kommer idag.


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards